in bed!

Precis krupit ner i sängen, oj så skönt! Frågan är bara om jag kommer att ta mig upp ur den imorgon? Var nämligen på gymmet idag, efter återigen 3veckors uppehåll, och körde ben/axlar. Och trots rätt rejält lätta vikter så hade jag klara problem att ta mig upp för trappen nu 🙈 gruvar mig nästan för morgondagen! Haha 
I vilket fall var det såklart underbart att få träna igen. Bara svårt att hålla igen och inte köra på i full fart på en gång, vill ju verkligen inte få nåt fler återfall och bli sjuk igen. Men det är sjuuukt svårt att inte få köra på som jag vill, då kroppen faktiskt känns pigg! Menmen, jag ska försöka hålla mig i skinnet 😜 

Har iaf jobbat 7-16.30 idag, imorgon är det 7-13 som gäller sen ledig onsdag och torsdag. Fredag väntar kvällsjobb. Sen är det lördag och som jag längtar tills dess! Då är det Lycksele, bo på hotell, spamys, middag, show och party som gäller med bästa brudarna!! 😁💃 wiiie 

Ja, mer orkar jag inte skriva just nu. Ska ta å dejta John Blund och hoppas att han tar lite av min träningsvärk med sig så jag kan gå imorgon åtminstone 😉😜 

Godnatt! 😘 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0