september!

Vi har nu klivit in i september månad. Temperaturen på morgnarna är snart nere på nollan och det är en helt annan luft ute. Men det känns okej ändå. Hårbandet och vantarna åker på. Man får klä sig mer. Men det är liksom bara att gilla läget. Idag har solen varit framme stora delar av dagen och det går liksom inte att bli glad av det. Jag har haft en helt underbar sommar, trots omständigheterna, och kan därför inte säga annat än att jag är redo för hösten och allt som hör den till!

Jobbade idag fram till 11, nu är jag ledig tre dagar för att sedan jobba ett par timmar på lördag fm. Sen är det semester! På söndagmorgon flyger vi till varmare breddgrader och oj så härligt det ska bli! Längtar så mycket och ska verkligen njuta till fullo där! 

Innan dess väntar då ett par lediga dagar, träning, lite ärenden och plock och fix är det som gäller. 

Puss på er! 

I brist på bilder så bjuder jag på en från pdol ☺️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0