en bättre onsdag!

En riktigt bra onsdag börjar lida mot sitt slut. Började dagen med gym, följt av föreläsning 10-12. Lunch och eftermiddagen spenderades sedan i ett grupprum tillsammans med ett gäng härliga tjejer, ett skelett och några andra modeller på diverse kroppsdelar. Mycket skratt men mycket plugg fick vi också ihop. Nötanötanöta är det som gäller, många ben, leder och muskler som snurrar runt i skallen efteråt! 

Karin följde med mig hem och åt middag och sen for vi till Johanna och Ted och fick några mysiga timmar där. Helt underbart! Underbara unge! Och hans mamma också såklart ☺️ 

En snabb sväng på affärn och jag råkade köpa med mig en ask färska jordgubbar hem, vilka utgjorde kvällsfikat. Snacka om sommarkänsla på den 😍👌

Nu ska jag göra mig i ordning och kasta mig i säng. Imorgon är det träning och skola först som gäller. Sen kommer bästa Anna och Paulina hit och det vankas Valborgsfirande! Så jäkla kul ska det bli! 😁💃🍻

Såatteee, godnatt på er! 😊

Kommentarer
Postat av: Anna

❤️❤️❤️!!!!

Svar: 😘❤️
Clara Markeby

2015-04-30 @ 00:57:53
Postat av: Pallan

👯🎉🎈🍹💕😘

Svar: 😁👌😘❤️
Clara Markeby

2015-04-30 @ 06:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0