full fart, ny vecka

En dag och pang så var man tillbaka i vardagen igen. Tenta om 9 dagar och lite tentaångest börjar smyga sig på. Men jag tänker försöka att inte släppa fram det. Plugga systematiskt, en dag i taget, och köra på. Ska bli så otroligt skönt när den här kursen är över, så det gäller att fokusera på det istället! 

Träningen imorse gick riktigt bra, svetten flödade och benen brann. I och med armen så har jag ju bara kört i maskiner när jag tränat, men nu har jag börjat köra böj och utfall i smithmaskin, inte lika bra som fria vikter, men bättre än bara statiska maskiner iaf. Tog gött som tusan och jag hade jobbigt att ta mig ner för trappen efteråt. Träningsvärken har redan börjat smyga sig på också, gött! 

När jag kom hem från skolan stod mamma i köket och lagade mat. En supersmarrig omelett med extra allt bjöds idag 😋

Verkligen lyxigt att ha mamma här, blir bortskämd på alla vis och det kommer verkligen bli tomt när hon far igen.. Men än några dagar till blir hon kvar, och det ska jag niuta till fullo av! 😊❤️ 

Ute stormar det och vårjackan jag köpte igår och invigde idag får nog hänga kvar hemma imorgon.. Fram med täckjackan och långkalsongerna igen, än är det ingen vår! 

Nuu, dags att sova. Natti! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0