måndag och helgen som varit

Måndagkväll och jag har däckat i sängen. Så känns det iallafall, jag är helt slut på. Galet trött. Så ikväll blir det till att sova tidigt! 

Har haft en toppenhelg på alla sätt och vis. En jätterolig fredagkväll, mådde väl inte suveränt på lördag men det blev en bra dag ändå. En sväng på stan och lite shopping och sen årets första grillning hos Karin och Hampus tillsammans mer dom och Elin och Linus. Supertrevligt! Och supergott! 😋👌 


Gårdagen blev en riktig slappardag. Regn och typ 3grader gjorde ju inte att man blev jättesugen på att göra så mycket alls, men en del blev gjort ändå. Först brunch, sen lite cykelfix både åt mig och Elin, inklusive sviiiingod fika hos henne. Sen matlagning, lite fix här i läggan och så tv-kväll. En bra söndag ändå! 

Idag var det back to school och på't igen typ. Började med gym imorse strax efter 7, sen föreläsning från 9-12 och så plugg efter det fram till 17 ungefär. Gjorde lite ärenden, åt middag, bakat bröd, förberett lite matlådor och småfixat här hemma och vips så va kvällen förbi utan att jag hunnit sätta ner rumpan knappt. Så då blev det direkt till sängen istället, och det klagar jag inte på! 
Äntligen fått upp hyllan på väggen inne i vardagsrummet! 
Åsså lite brödbak 😋 luktar underbart här i läggan fortfarande 😁👌 

Nej, nu ska jag sova, och oj så skönt det ska bli! Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0