påsklov!

Som rubriken lyder, nu är det äntligen påsklov. Så underbart härligt! 

Gårdagen var en riktigt bra dag, av många anledningar. Det började såklart med att jag äntligen fick klippa gipset. Nu tycker jag visserligen att tiden ändå gått ganska fort och det har gått bra, men jäklar vilken frihet då klumpen lossnade från armen! 
Nu har jag ju inte så grova underarmar till å börja med, så det syns inte så fasligt stor skillnad ändå. Men det är ju ➡️ handen iaf. 

Dagen fortsatte med träning, två riktigt bra föreläsningar och sen lite eget plugg så att vi ligger i fas och med gott samvete kan ta ledigt över påskhelgen! 👍
Dessutom, så sken solen precis hela dagen, vilket vi utnyttjade så mycket vi bara kunde. Ut på båda rasterna och hela lunchen spenderade vi också ute i solen, åt och bara njöt av solens strålar 😎☀️👌 hoppashoppashoppashoppas det får vara fint väder nu över påsk också! 

En mysig kväll framför hockeyn och packning avslutade kvällen. 

Nu ska jag bara borsta tänderna och ta min packning till bilen. Sen åker jag och hämtar upp Carro och.så drar vi till Åsele. Fantastiskt! ☺️💃 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0