tisdag

28 april och vi närmar oss slutet på månaden. Galet vad fort det går. Inte många veckor kvar tills skolan slutar och jag längtar efter sommaren! 

Denna tisdag har bestått av föreläsning från 9-12, gymmet, lunch och vidare plugg hemma hos Elin. Ikväll har jag inte gjort så mycket, tvättat lite, städat lite, plockat och grejat och så. Nu har jag landat i sängen och ska strax släcka lampan. 

Jo just ja, va ju och köpte biljetter till "dammiddagen", en sittning som killarna anordnar för oss tjejer, folk från alla terminer på tandläkarprogrammet kommer vara med. Tror det kommer bli jättekul! Är dock inte förrän 23maj, men då har man ytterligare en sak att se framemot 😊👍 

Hittade även det underbara albumet som jag och Karin fick av Anna och Therese när vi fyllde 18. Bläddrade igenom det och både skrattade och grät. Underbara tider! Underbara vänner ❤️ 
Bjuder på ett uppslag i det 😂🙈 love u! 😘❤️ 

Nej, sova nu och ladda för onsdag. Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha!!! 😂😂 åh måste få titta i de nu när jag kommer till Umeå!😘 vi ses snaaaart, love u❤️

Svar: Haha ja självklart! 😁 ses snart!! 😘❤️❤️
Clara Markeby

2015-04-29 @ 01:32:13
Postat av: Therese

hihi så kul 😍 vi var ju rätt söta på den tiden 😂😉 loveu! ❤️

Svar: Haha ja de va vi faktiskt! 😂🙈😘❤️
Clara Markeby

2015-04-29 @ 11:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0