tisdag och sista tentaplugget

En solig, underbar tisdag lider mot sitt slut och jag har landat i sängen under täcket. Det är fantastiskt egentligen vad solens närvaro kan göra med humöret. Man blir piggare och gladare och allt blir  lättare och mindre jobbigt. Underbart! ☀️

Avklarat sista tentaplugget, och då vi lagt ihop böckerna var klockan halv 3. Solen sken och vi längtade ut, så vi bytte om och möttes hos Elin, gick till Nydalasjön och tog en löptur runt den. 9km runt och vi varvade promenad med löpning. Helt jäkla underbart härligt kan jag väl sammanfatta det som! ☀️☺️👌 
Gick på affärn, städade läggan, duschade och fixade mat lagom till hockeyn började. Ett mindre stimulerande spel och resultat bjöd dock den på. Så jag avslutade kvällen med ett avsnitt greys efteråt istället. 👍

Nu är allt packat, matsäcken i ordning. Bara sova som gäller och samla energi. Klockan 9 imorgon smäller det, tentadags. Håll gärna en tumme om ni känner för det! ✊ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till! Själv skriver jag sista stora tentan idag...stadieexaminationen på termin 9. Längta inte hit ;-)

Svar: Tack så jättemycket! :) haha oj, lät ju inte så himla kul.. Men stort lycka till då! :)
Clara Markeby

2015-04-22 @ 07:25:26
Postat av: Emma V

Glömde skriva namn ..

2015-04-22 @ 07:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0