torsdag

Dagarna flyter på i samma intensiva tempo. Spinning imorse 07.00, gick faktiskt över förväntan för att vara så tidigt på morgonen! Kan också bero på att jag fick sova utan att drömma om skolan inatt, så jag vaknade betydligt mer utvilad, 👍 på det! 
Har glömt att visa mina nya träningstights jag köpte i helgen, här är dom! Looove them! 😁

Har sen pluggat 8.30-18 och sen var hjärnan rätt färdig för dagen. Hem till mamsen som återigen hade middan färdig, underbart! 
Idag bjöds det på crepes, supergott! 😋

Har sen sett hockey och grejat på lite. Har bland annat målat naglarna riktigt våriga, tyckte de va kul med nåt annat :)

Sen köpte mamma en sån här hylla för schampo och sånt i duschen som jag velat ha sen vi flyttade hit för 1,5år sen drygt 🙈 men bättre sent än aldrig! 
Den gjorde sig väldigt bra där iaf :) 


Sen avslutade vi kvällen med gino med mörk choklad och vaniljglass till, torsdagsmys! Världens bästa mamma har jag iaf, det är ett som är säkert ❤️❤️ 

Imorgon är det fredag! Känns grymt skönt! Även om det väntas plugg under helgen också, så är det alltid nåt speciellt med fredag :)
Börjar återigen med ett pass på gymmet innan plugg! Alltså dags att sova! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

😘👌

Svar: 😘❤️
Clara Markeby

2015-04-17 @ 07:30:23
Postat av: Therese

glömde skriva namn ☺️

2015-04-17 @ 07:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0