underbara fredag

Fredag. Så fantastiskt underbart. Det är nåt visst med den här dagen på veckan, oavsett vad man ska göra under helgen, jobba, plugga eller vara ledig, så går det liksom inte att låta bli att vara glad när det är fredag. It's a happy day! 
Idag har dessutom solen skinit, vilket bara gör saken bättre! ☀️☀️

Började med att gå iväg till gymmet 7 imorse för ett svettigt benpass, bra start på dagen! 👊
Skola sen från nio till halv fem ungefär, så härligt att kunna gå hem lite tidigare än vi gjort resten av den här veckan. Äkta fredagskänsla på det! 
Gick hem och bytte om och gick sen ut på en promenad i det underbara vädret ☀️ 

Min fredagsmiddag bestod av bananpannkakor, väldigt exklusivt 😜 

Men gött vare iaf! 😋

Sen har jag gjort nyttiga chokladbollar, har inte provsmakat än, men dom brukar alltid vara 👌


Och nu ligger jag i soffan framför Let's Dance, precis som en fredagskväll ska vara. Tomt utan mamsen som åkte tidigare idag dock :( men jag klarar mig :)

Hoppas ni har en underbar fredagskväll! 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0