10 augusti

Har avslutat ett kvällspass på jobbet, kommit hem och gjort i ordning för morgondagen och faktiskt redan krupit ner under täcket, så skönt! 
Två jobbpass återstår innan 2 helt lediga veckor. Som jag längtar! Kan lova att det är nedräkning nu ☺️

Förra veckan bjöd på 9håls golf, som jag berättade om, tillsammans med Peter. Och oj, så kul det var! Ska försöka få till några fler rundor i veckan! 😁 
Sen fick jag en mysig kväll med Maggan 💖 jobb torsdag och fredag, följt av fiske och yatzyspel med Micke och Maggan på fredagkväll! 
Lördag spenderade jag nästan hela dagen tillsammans med min favorit, Teddan. Fick dessutom rätt många timmar i solen, vilket var helt underbart 😍☀️👌 
Igår åkte vi till Blattnicksele för fotboll hela dagen lång. Tre matcher hann vi med under dagen, vilket resulterade i 2 vinster och en förlust. Förlusten sved, så där vill vi definitivt ha revansch! Blev en riktigt lång dag och vi var allihopa rejält möra i kropparna innan slutet. Det känns idag också, kan jag lova. Men samtidigt är det ju så fruktansvärt roligt, så det är värt det! 😁⚽️

Nu ska jag strax sova, heldag på jobbet imorgon sen är jag ledig fyra dagar och gör min sista dag på söndag! 





Magiskt vackert på sjön på fredagkväll 👌




Älskade lilla du ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0