vandrat en bit in i december

Tisdag 8 december och näst sista veckan innan julledighet är i full gång. Det är långa mörka dagar och emellanåt känner jag mig väldigt trött och sliten. Men emellanåt så går det otroligt bra, jag är motiverad att plugga som tusan nu dom här sista veckorna för att vara ledig sen och jag njuter av allt det mysiga som december och juletider hör till. ☺️👌 
Som sagt så är det tentaplugg som gäller, både denna vecka och nästa. Tenta i mikrobiologi/immunologi/virologi på fredag och nästa fredag är det Orala infektionssjukdomar som ska tentas av. SEN är det tre veckors härlig ledighet som väntar. Underbart! 

Har inte hänt allt för mycket spännande sen sist annars. Varit och julklappshandlat, i princip köpt alla julklappar vilket är väldigt skönt! Har även haft julkonserter med kören, vilket var otroligt roligt! I samband med det har både mamma och pappa varit här, så jag har hunnit mysa med dom. Även myst med min lilla favoritkille som ger så otroligt mycket kärlek och glädje ❤️ Fasters guldklimp! 

Jo, har ju även trillat dit igen. Med hockeyn alltså 🙈 så nu är jag officiellt tillbaka i Björklövens tröja, har varit på is ett par veckor nu och på söndag är det matchpremiär, ska bli riktigt kul! 😃 

Det var nog allt för idag. Ska se klart handbollen nu, sen slänga mig i säng! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0