back in town

Är tillbaka i Umeå igen. Min egen säng och min lägenhet.
Är liksom alltid både och med att åka hem. Är så skönt att komma hem, men blir alltid lite jobbigt att åka iväg igen. Tur det inte är längre bort än det är iallafall. 
 
Har varit en riktigt bra helg, trots allt. Gårdagen bjöd på ett discopass på gymmet med far och syster, riktigt kul att vara ensamma på gymmet och bara fula runt och dansa mellan övningarna, haha! Sen spenderade vi ett par timmar med att tömma farmors lägenhet. Inte fullt lika kul, men nödvändigt. Kvällen spenderade jag sedan med Maggan. Hemmagjord pizza, blåbärspaj, yatzy, massor med surr och skratt. En riktigt bra kväll med en av mina favoriter. 
 
 
Förmiddagen hemma bjöd på plugg, och sen drog vi iväg efter lunch. Väl framme har jag packat upp, lagat massa mat och grejat på. Va klar med allt precis i lagom tid för att slänga mig i soffan med lite naturgodis framför Så ska det låta. Söndagsfavoriten!
Dagens middag + tre matlådor blev kikärtsbiffar med tzatziki och grönsaker.
Gjorde även en laddning korvstroganoff som nu står redo att ätas i kylen!
 
Nu ska jag släcka och slagga. Måndag imorgon, ny vecka nya tag. Börjar med ett benpass på gymmet innan skolan! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0