en bra dag

En bra onsdag har det varit idag. 
Började med gymmet, följdes av efterträningsgrötfrukost (godaste på länge 😋) och sen typ 5 timmars plugg. Inklusive surr och fika osv tillsammans med Karin och Elin. Middag och ett avsnitt Greys blev en bra avkoppling innan det var dags att fara till hallen för isträning. Ett härligt, roligt och jobbigt ispass! Följt av efterträningsfikamys hos Karin och nu ligger jag i sängen. 
Som pricken över iet hittade jag denna under vindrutetorkaren på bilen när jag skulle iväg på träningen ikväll. 
Ingen aning om den var menad till mig och vem den isåfall kommer ifrån, men den satte definitivt guldkant på den här dagen! 🙏💖 

Så nu kan jag somna med en glad känsla i kroppen och ladda upp för torsdag! 👊 godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0