helloooo fridaaay

Skolan avklarad, ska strax möta upp Elin på affärn och sen ska jag, hon och Karin göra hemmagjord pizza och mysa ikväll. Känns som en väldigt bra fredagkväll.
 
Vaknade upp relativt utvilad imorse (är alltid trött när jag ska kliva upp oavsett, men mindre trött idag. haha!) och fick börja dagen på bästa sätt med min älskade grötfrukost.
Lyckades göra den sådär perfekt krämig och om jag njöt av den. Bästeee!
 
Att sen solen sken gjorde allt ännu bättre. Gjorde mig lite fredagsfin, så bjuder därför på en liten dagensoutfit bild. hehe
 
Förresten, hur härligt är det inte att det numera blivit ljust när man far hemifrån på morgonen vid åtta och även ljust när man kommer hem klockan fyra?! Underbart! Nog för att jag älskar vintern, men ljuset är helt klart efterlängtat :)
 
Nu ska vi kila ner på affärn, hoppas ni får en fantastisk fredagskväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0