intensiv tisdag!

Efter en riktigt intensiv tisdag har jag nu skallat kudden. Plugg 8-15, vaccinering (får vaccinera oss mot hepatit B via skolan vilket är toppen!), hem för lite mera plugg sen ut till t3 för att stå i kiosken på herrarnas match. Kom hem strax efter nio och har plockat i ordning för morgondagen. Orkade dock inte ta mig in i duschen så jag får ställa klockan tidigare imorgon istället. Ska va på skolan 8 för att plugga innan första föreläsningen så halv sju ringer klockan. Ännu en lång pluggdag väntar. Är mycket just nu så jag är väldigt glad att min hand ändå är snäll mot mig och inte gör nästan nåt ont alls, sen är det såklart ändå handikappande, men det funkar och det är jag väldigt glad för! 

Nej, slutsurrat. Dags å sova. Godnatt! 
Bjuder på en favvisbild bara för att hon är världens bästa ❤️ 

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är bäst!

Svar: ❤️
Clara Markeby

2015-02-25 @ 11:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0