måndag, igen

Har precis krupit ner under täcket. Från att ha förflyttat mig hela vägen från soffan. Då halsen har spökat idag fick det bli vila från träningen. Har därför spenderat hela eftermiddagen/kvällen iklädd myskläa, under min favoritfilt i soffan, med massor av tända ljus, te, mörk choklad, ananas och såklart, massor av Greys Anatomy. Förutom det faktum att jag verkligen vill vara frisk och kunna träna, fanns det inte så mycket att klaga på över denna kväll faktiskt 👌 

Annars är det måndag och ny vecka. Nu har verkligheten kommit igång på riktigt. Nollningen är över och idag startade vår första riktiga kurs. Drar igång direkt med biokemi och cellbiologi, 15hp. Så nu är det allvar. 

Förra veckan var annars mycket lyckad, verkligen fullt upp precis hela veckan. Avslutade med insparkssittning i lördags. Har verkligen haft grymt kul de här veckorna! Men det tar på och igår var jag riktigt trött och sliten. Tråkigt att det är över, men samtidigt skönt att få komma igång med vardag och rutiner igen. Var på Maxi igår och fyllde upp kylskåpet, och tvättade undan. Bra start liksom. 

Annars har mamma också varit här ihelgen, så det var supermysigt. Fick spendera hela dagen och kvällen igår med henne, alltid lika bra ❤️ Fick dessutom mysa med världens bästa kille ett par timmar igår, som vanligt lika energigivande! 
Ja, vi var dock lite trötta emellanåt 😉
Han har verkligen blivit så himla stor nu, "pratar" och har sig hela tiden. På fredag blir han fyra månader, tiden går alldeles för fort! Fasters guldklimp! ❤️ 

Ja, det var en liten uppdatering. Nu ska jag släcka lampan och förhoppningvis vakna frisk imorgon efter många timmars sömn! ✊ 
Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0