måndag

Har faktiskt redan krupit ner i sängen. Hade tänkt se lite Greys, men kände att börjar jag blir det så jobbigt att sluta, så tänkte försöka sova tidigt istället. 
 
Började dagen med en stund på gymmet. Då vi som sagt kör igång med matcher i veckan blir det inget riktigt gymmande nu, utan jag cyklade en halvtimme och körde lite rehab för axlarna och försökte mjuka upp kroppen (kylskåp som man är). Hade sedan föreläsningar 10-15. Fick årets skrattattack under andra föreläsningen, läraren sa något som lät så himla kul och sen när jag väl börjat gick det banne mig inte att sluta skratta alltså! Elin och Karin på varsin sida om mig och så fort en slutat började nästa och ja, herregud. Rätt kul ändå! haha
Lite mer plugg när jag kommit hem, sen middag och träning. 
 
Imorgon är det dags för match. Inte seriematch, men träningsmatch. Vi åker upp till Piteå och möter Munksund. Ska bli otroligt kul att få träffa alla däruppe. Kommer dock kännas konstigt att möta dom, är första riktiga matchen jag möter dom sen vi slutade spela där. (Har spelat en cupmatch bara mot dom, den räknas knappt). Så det kommer säkerligen bli nervöst, trots att det bara är en träningsmatch. Och att få spela i LF, bästa hallen! Ska bli riktigt kul iaf.
 
Imorgon fm är det plugg inplanerat hos Elin, sen är det samling och avfärd norrut vid 15. 
 
Kvällens tips får bli den här låten, underbar!
 
https://www.youtube.com/watch?v=gGgakt3niys 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0