onsdagsdepp

Ikväll tycker jag lite synd om mig själv. Armen värker (vadå jinxa?...), jag är trött och sliten då jag sov kasst inatt, det har varit en låååång pluggdag där sista föreläsningen verkligen fick det att totalt snurra i skallen (man ville även lägga sig ner och gråta) och det nästintill spöregnade när jag gick hem från skolan. 
Alltså har jag bäddat ner mig i soffan, ätit en allt annat än näringsriktig middag och köpt en stor påse naturgodis att käka ikväll. Redan sett ett avsnitt Greys och nu har jag precis laddat upp MSSK-Modo på livearena. När klockan blir åtta kör jag multitasking med vinterstudion samtidigt. Så tänker jag spendera denna onsdagkväll. Och nu har jag dessutom fått klaga lite. Haha
Hoppas ni har en bra onsdagkväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0