summering av helgen

Söndagkväll och jag ligger i sängen. Känner mig väldigt nöjd över helgen som varit. 
Fredagskvällen blev lika bra som förväntat, om inte bättre. Massa surr, skratt, god mat, godis och mys i flera timmar.
Lördag och allahjärtansdag igår. Lyxade till det och bakade scones till frukost. Riktigt mumsigt. Blev sen upphämtad av Viktor och Lina och vi mötte upp Micke, Maggan och Fredrik på stan. Spenderade ett par timmar på fortet på Megazone, riktigt kul! Efter att dom sedan dragit igen mötte jag upp Carro, Elin och Erica för middag. Thaaai, så gott!
 
Sen svängde vi förbi hemmakväll påväg till bion. Fifty shades of Grey, såklart. Riktigt bra var den! Längtar redan till nästa film kommer och blev även sugen på att läsa om böckerna, igen. Har ju bara läst dom två gånger. Hehe
 
När filmen var slut for jag, Carro och Elin hem till Elin och såg Mello. 
Totalt sett en riktigt bra dag som jag fick spendera med massor av människor jag tycker om!
 
Idag har också varit en bra dag. Segade på lite på fm, var på affärn och grejade lite. Karin kom och vi gick till Johanna och Ted. Myste där en stund, tog en promenad med vagnen och hälsade på moster Aina en stund och sen tillbaka till Johanna igen.
 
 
Åh, han har verkligen börjat bli så himla stor nu. Har så smått börjat testa smakportioner och kan sitta själv i barnstolen vid matbordet, galet. Älskar hur han hängde armen utanför stolen, såg verkligen ut som att han liksom satt och chillade. Fantastiska lilla människa! Så mycket kärlek. 
 
Sen gick jag hem, lagade mat inför veckan och käkade middag. Avslutade sedan söndagkvällen i vanlig ordning med Så ska det låta. 
 
 
Dagens matlagning bestod i dessa olika bollar. Den hitre är morotsbollar och den bortre är rödbetsbollar. Har liksom hamnat lite i vegetariska banan och tycker att det är jättekul att prova olika vegetariska alternativ. Himla gott är det ju dessutom! Gjorde även en kall pastasallad tidigare idag som blir perfekt nu när det börjar vankas mycket hockey framöver. 
 
Måndag imorgon och ny vecka. Matchvecka dessutom. Nu drar det igång och jäklar så kul det ska bli! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0