torsdag

Torsdag och jag har intagit soffläge. Käkat middag och duschat sen jag kom hem från skolan och nu ska hjärnan få vila resten av kvällen. Ännu en lång pluggdag är avklarad, men det går framåt. Långsamt, men framåt. Även om det emellanåt känns oändligt på nåt vis. 
Kan väl säga så mycket som att bilden ljuger inte. Såhär härligt pigga, glada och entusiastiska är vi. (Inte alltså). 
Det är tur man ändå får skratta emellanåt. Umgås med härliga människor som gör livet lättare. Då tar man sig igenom det. 

Imorgon tidigt som attan äntrar vi bussen för färd söderut. Destination Sthlm. Tre matcher väntar, fre, lör, sön. Tufft schema men så kul. För dom som får spela iaf. Ååååh, jag vill så hemskt gärna jag också. Men jag får stå i båset och peppa. Och sen får jag äta hotellfrukost. Massa hotellfrukost ska jag äta 😁😋😍👌 

That's all. Ha en fin torsdagkväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0