en torsdag

Ligger i sängen. I min lägenhet. Kommer ta ett tag att vänja sig vid att säga min. Från att ha varit våran. Tror jag kommer fortsätta säga lägenheten. Det blir liksom något mittemellan. 

Så, nu är jag alltså Umeåbo igen. Lite blandade känslor. Mycket nytt och spännande pågång. Men jag kommer sakna mitt älskade Åsele. Tur det finns kvar, och inte är alltför långt bort. 

Tränade igår mitt sista pass hemma med grabbarna och idag mitt första här med tjejerna. 
Packade in resten av mina saker här idag. Fixade det mesta med mamma förra helgen, så nu är lägenheten i princip helt klar för att bara bo här. Skönt! 

Imorgon väntas en riktig systerdag. Välbehövligt och efterlängtat ❤️ 

Dagens bild. Underbart vackert var det idag ☀️❄️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0