från soffan

Landat i soffan och käkat lite karra. Mitt i veckan i know, men wtf, de va gött som satan 😁 
Kvällen har bjudit på ärtsoppesittning. Som det låter bjöds det på ärtsoppa (och punsch) samt en massa sång, spex, surr och skratt! En alltigenom härligt glad kväll, men sen avböjde jag utgången och drog hem istället. Väntar ju kalas med utgång både imorgon och lördag, så jag spar på krafterna lite! 

Skolan har annars dragit igång så smått, några föreläsningar som handlat mer om det vi ska hålla på med och det har varit jätteintressant! Även hunnit med ett par pass på gymmet, skönt att få bryta av lite från allt annat och bara träna lite! 

Nu ska jag göra mig i ordning och koja in, samla ihop lite välbehövlig sömn! Godnatt! 

Bjuder på en suddig fulbild från dagens utklädnad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0