helgen

En underbar helg är till ända och jag har krupit ner under täcket. 
Gårdagen spenderades på stan med mamma, Karin och Hampus var också med ett tag. 
Lunch på Café Göteborg.

Sen kom Anton, Johanna, Håkan och Ted hit på middag. Supermysigt! 


Sen avslutades kvällen med filmmys med syster och mor 💖 

Dagen börjades med ett par timmars mys med världens finaste kille. Så mycket kärlek som jag känner till denna lilla goding alltså!! 



Detta inkluderade även ett kort besök hos moster Aina. 

Vid fyra mötte jag sen upp min nollegrupp för välkomstfika med våra faddrar. Kul att träffa alla och få starta upp det här. Så imorgon drar skolan och nollningen igång på riktigt. Spännande! Känns faktiskt mycket bättre efter ikväll!

Avslutade sedan med en stund i soffan och nu har jag krupit till kojs. Tänkte kliva upp tidigt och köra ett pass på gymmet innan uppropet som är klockan 11. Så nu är det dags att släcka lampan! Godnatt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0