smått schleten krigare

En lite smått sliten krigare som landat i sängen och kan bocka av första veckan som tandläkarstudent! 
Varit en väldigt rolig första vecka på alla sätt och vis, men det tar på krafterna när det är fullt upp hela tiden! 

Fredagkväll var riktigt rolig, förfest hos en av våra faddrar och sen utgång på lokal. 
Igår mådde jag som jag förtjänade, men tillbringade eftermiddagen med att checka av lite nolleuppdrag och sen bjöd kvällen på Ålidhemsrace, följt av utgång och massa dansande på skogis. Även detta en mycket rolig dag! 
Dagen började med en kort sväng på lite film/fikamys innan det var dags för match! Ett skönt avbrott från allt annat och som vanligt sjukt kul att spela match! Det blev vinst med 9-1 mot Clemens och därmed är sista matchen för min del spelad innan det är dags för kvalserie! 
Fick sen avsluta kvällen, helgen och veckan med att mysa en stund med världens finaste lilla kille. Snacka om energigivande ❤️ 

Nej, nu måste jag verkligen sova. Ska försöka infinna mig på gymmet klockan 8 imornbitti för att hinna bränna av ett pass innan skolan börjar. 
Har tyvärr inga bilder att bjuda på, så säger bara godnatt!


Kommentarer
Postat av: Stina

Så mysigt med en liten brorson! Han är så jättesöt ju, var bor dom?

2015-01-25 @ 23:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0