ännu en vecka har passerat

Pang, så var det återigen söndagkväll. 4v jobb är avklarade, 5v återstår. Dagarna bara rusar iväg, jag hänger knappt med emellanåt. 
Mycket jobb och träning har den här veckan bjudit på och båda delar har gått väldigt bra också. Har dessutom hunnit busa och mysa med min favoritkille som är tillbaka igen. Igår fick jag äntligen träffa bästa Paulina igen, surra ikapp och äta gott. I torsdags bjöd hugo och marja på nybakta bullar och mjölk och så har mamma också bjudit på våffellunch gånger två ihelgen, så jag kan verkligen inte klaga på något just nu! 



Stora killen, han växer så fort!

😍👌


💕


Helgen avslutades med jordgubbar, glass och chokladsås hos mamma- sommar! 😋👌😍

Imorgon är det marknadsvecka och dessutom är världens bästa therese äntligen hemma! 💕 känner mig laddad för en rolig vecka tillsammans med underbara vänner. Livet är bra fint just nu! 

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fint

2015-07-13 @ 00:00:26
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Paulina

<3!!

Svar: ❤️❤️
Clara Markeby

2015-07-14 @ 09:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0