ledig fredag

Fredag och idag är det sista juli. Imorgon kliver vi alltså in i augusti och det känns som att sommaren rinner iväg. Inte för att det varit någon vidare sommar, inte vädermässigt iallafall, men ändå. Fyra veckor till skolan börjar. Ska bli kul att komma tillbaka till Umeå, men lite gruvar jag mig också. Men jag ska försöka att njuta av dom här fyra veckorna nu först och främst! 

Turen till Lövånger förra helgen blev iallafall lyckad, många skratt och underbara vänner 💕



Veckan har sedan bestått av jobb må-tors och så träning på det. Hade en mysig kväll tillsammans med bästa Maggan i måndags och annars har jag myst med favoritkillen, sett lite film och så. 
Idag är jag ledig från jobbet, enda dagen den här veckan då jag ska jobba ihelgen igen sen! Har tränat och annars bara tagit det lugnt. Laddat in bilder på datorn och ska beställa efter litegrann. Ikväll blir det bara mys med mamsen, en bra fredagskväll! 


Kärlek ❤️


Vi premiärcyklade med Teddan häromdan 😍 

Hoppas ni får en fin helg! 

Kommentarer
Postat av: Paulina

:*!

Svar: 😘😘
Clara Markeby

2015-08-06 @ 09:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0