resumé av marknan osv

Dagarna rusar förbi och jag hänger som vanligt inte riktigt med!
Årets marknadsvecka är över och lugnet har återigen lagt sig över Åsele. Trots vädret, som stundvis var riktigt dåligt, blev det återigen en marknad som bjöd på många härliga kvällar, skratt, dans och sång tillsammans med underbara människor. Mycket gott att äta och lite klassiska sockar som inhandlades. Efteråt är nog nästan varenda en av oss galet slitna, också det något som alltid hör till marknan! 
För mig har en intensiv arbetsvecka följt. Jobbat alla dagar den här veckan och gör så också imorgon. Men sen är jag ledig lördag och söndag. På lördag drar jag då till Lövånger (av alla ställen i världen ;)) och hänger med några favoriter från Piteå! Ska bli riktigt kul, något jag ser framemot mycket! 

Det får räcka för den här gången, imorgon ringer klockan som vanligt 6, så det är dags att släcka lampan. På återseende! 



Fasters favorit ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0