torsdag och värmen är här

Torsdagkväll och ytterligare en helg är på ingång. Eller jag har faktiskt redan helg, sen 12 idag. Nu är jag ledig fredag och lördag och sen jobbar jag igen på söndag. Känns rätt okej, särskilt med tanke på vädret som det ser ut att bli! Idag har varit varmaste dagen hittills, och varmt kan jag lova att det varit! Riktigt svettigt i solstolen kan jag lova 😏😅😎 men sjukt härligt också såklart! Vart ännu mer svettigt med fotbollsträning ikväll i närmare 30grader, tror inte den röda färgen i ansiktet förrän en timme efter träningen va slut 😅 haha 
Hittills har den här veckan bjudit på jobb alla dagar, träning och sen rätt så mycket bokläsning. När jag väl kommer igång att läsa så älskar jag ju det, och jag har slukat 4 böcker bara på dom senaste två veckorna tror jag! Ikväll läste jag ut En man som heter Ove, och det är en bok jag varmt kan rekommendera. Jättebra! 👍
Annars tog ju även Sverige U21 EM-guld häromdagen och det va riktigt häftigt att få se! 

Några bilder från senaste dagarna!
Karin kirrade gomiddag häromdan 😋 vattenmelonen just nu är ju förövrigt huuur god som helst, kan äta enorma mängder! Love it! 😍👌


Igår körde vi bananpannkakslunch ute i solen 👌

Och igårkväll bjöd mamma på frukt&bärsallad med limeyoghurt och hackad mörk choklad, grymt gott! 😍

Jaa, det var nog allt för nu. Önskar er en fin helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0