en bra dag trots allt

Trots en kaotisk start på dagen har det varit en riktigt fin onsdag!
Som jag berättat så är jag ju väldigt mycket rutinmänniska. Därför blir det tydligt när jag avviker från rutinerna. Åkte iväg till gymmet som vanligt imorse, spinning plus lite egen styrka. Skulle sen duscha och cykla hem innan skolan för att skjutsa ner mamma på stan (hon kom igår och skulle jobba här idag). Jag tog därför inte med mig min skolväska. I vilken min vattenflaska alltid ligger. No big deal egentligen, förutom att på den sitter min nyckel till hänglåset som jag har på skåpet i gymmet. Detta var inte något jag tänkte på när jag låste mitt skåp och gick till spinningsalen strax före 7, dock blev jag ju väldigt medveten om det när jag skulle låsa upp skåpet, men inte hade någon nyckel.... Fick som tur var låna Karins cykel, plus hennes nyckel till mig lgh och cykla hem i linne och tights (FETT kallt...) och duscha hemma, skjutsa mamma, hämta mina grejer på gymmet, fara hem med dom och sen äntligen fara på skolan. Klart för mycket oreda för min smak, även om allt löste sig hur bra som helst. Haha 

Sen har ändå dagen varit riktigt bra som sagt. Pluggade (och snackade om annat 🙊) från 10 till 15 ungefär, väldigt lagomt! Har sen städat läggan, tvättat ett par maskiner tvätt, tvärvarit till Hampus och Karin med en spegel, ätit middag och sen spenderat flera härliga timmar i soffan med både Sveriges yngsta mästerkock och sen såg jag också The bucket list, mycket bra film! ☺️ Alltså fått både nytta gjort men ändå kunnat njuta av en ledig kväll 👌

Imorgon är det dagen D. Sista dagen på terminen, sista tentan. Klockan 16 smäller det. Sen är det sommarlov! Jobb blir det ju, men sommarlov från skolan iaf! 

Nu ska jag sova, och njuta av sovmorgon imorn! Lovely. Godnatt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0