fredag och fotboll imorgon

Första arbetsdagen är avklarad och den har flutit på riktigt bra faktiskt, från start till slut. Extra bra eftermiddag då jag dessutom fick hänga med min bästa Maggis :) 
Efter jobbet for jag på gymmet en sväng, cyklade en halvtimme och körde lite mage. Mest för att röra lite på kroppen och mjuka upp inför morgondagen. Kvällen har sedan bestått av massa mys och bus med min favvo och så soffhäng framför tvn. Packat i ordning väskan inför imorgon. Då är det ju nämligen gameday. Haha, detta är ju verkligen inte så himla allvarligt egentligen, men vinnarskalle som man är så kommer jag ju ändå köra på för fullt imorgon... Ska bli riktigt kul iallafall och jag känner redan nu att jag med säkerhet kommer bli nervös också. Haha! 
Aja, nog sagt om det. Nu är det dags att göra sig i ordning för sängen och ladda för morgondagen 👊💪 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0