ny dag nya tag

Igår var det deppigt, men idag är det nya tag!
Har spenderat dagen på skolan med plugg från 8-16 typ och nu är jag hemma och har käkat middag. Ska snart dra mig iväg igen för ikväll är det dags för Vårruset! Har ju tillsammans med ett gäng tjejer i klassen fått ihop 2 lag, så efter loppet blir det picknickmys :) är helt oklart hur min höft mår, så jag är inställd på att det kommer bli ett långsamt lopp med rätt mycket promenad. Men det spelar ingen roll! Jag gör det för att det är roligt att göra något tillsammans och dessutom har vi haft tur så det är rätt fint väder så det blir dessutom en härlig kvällsstund ute! 
Om ganska exakt 50h är det dessutom sommarlov, så idag har jag inget att klaga på! 👍 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0