Sommarlov!

Herregud vad dagavill jag är idag. Har haft lördag precis hela dagen, men det är ju faktiskt bara fredag. 

I vilket fall har jag klivit på sommarlov och det känns lite obeskrivligt faktiskt. Man har ju som gått och längtat efter den här dagen och nu helt plötsligt är den här. 

Tentan igår kändes iallafall bra, dessutom gick den snabbt att skriva så det blev en lång kväll att fira på efteråt! Hade inte alls planerat kvällen, men den blev riktigt lyckad. Spenderade den delvis med Hampus och hans kompisar och delvis med mina egna klasskompisar. Premiärade på båten, käkade fyllekäk på donken och cyklade hem i fyllan och höll på att frysa ihjäl på köpet. Men som sagt, bra kväll var det!

Idag har jag väl mått lite omväxlande, som man förtjänar brukar man ju säga. Men har spenderat större delen av dagen på stan tillsammans med Elin, Linus, Karin och Hampus. Elin och Linus åkte söderut ikväll, så vi sa hejdå för ett par månader. Känns väldigt konstigt och tråkigt att inte ses på så länge när man setts i princip varje dag i ett par månader. Men vi har ju 9 terminer kvar att umgås på, så det ordnar sig ;) 

Ikväll är det chilledillen för mig som gäller. Rätt sliten efter gårdagen, så en soffkväll känns väldigt lagomt. Imorgon packar vi bilen full och åker mot kära Åsele. Inviger sommaren i Åsele med maskeradbrännboll imorgonkväll, kommer nog bli fett kul! 💃👍

Bästa ❤️
Årets första mjukglass blev det även idag 😍👌

Hoppas ni har en fin fredagskväll! :) 

Kommentarer
Postat av: K

❤️

Svar: ❤️
Clara Markeby

2015-06-05 @ 23:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0