uppdatering

Trögt med uppdatering, men det har sina orsaker den här gången faktiskt. 
Lördagen bjöd som sagt på fotboll och det var riktigt kul! Oavgjort i första matchen och seger i den andra, alltid lika roligt att vinna ;) det kändes dock i kroppen efteråt, kan jag lova! Fick sedan en finfin kväll tillsammans med bästa Maggan, middag och catchup, följt av kubbspel och jordgubbar tillsammans med Fredrik och Lina. Natten däremot blev inte rolig, jag blev dålig och fick åka till akuten i Lycksele pga magsmärtor. Där blev jag kvar till måndag eftermiddag. Dom vet inte exakt vad det var, men troligtvis ett njurstensanfall. Ont nå fruktansvärt var det iallafall. Sedan jag kom hem har det varit upp och ned med smärtor, men det blir bättre varje dag så jag tror på det bästa! 
I övrigt har det då inte hänt mycket, av förklarliga skäl. Fortsätter att njuta av världens finaste kille som förgyller våra dagar här hemma med skratt och galenskaper. 💕 Idag tittade dessutom solen fram ordentligt för första gången den här sommaren, så jag har spenderat största delen av dagens timmar i solstolen med en riktigt bra bok. Helt underbart! Får dock sota för det ikväll, då jag i vanlig ordning har bränt mig... Mindre kul, men jag har som vanligt bara mig själv att skylla.. Aja, nog om detta. Dags att krypa till kojs. Natti! 



Bilder från i lördags. 

Lilla hjärtat ikväll i farfars säng 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0