uppdatering

Som vanligt när jag kommer hem så tappar jag rutinen på att skriva, men jag ska försöka bättra mig!
Har iallafall landat hemma i Åsele då, hunnit packa upp och göra mig redo för ett par månader på hemmaplan. Känns både och. Men tror det kommer bli en bra sommar! Har två dagar ledigt till, innan min första arbetsdag på fredag. Vädret bjuder ju inte upp till någon dans, men jag försöker njuta av att vara ledig ändå! 

Ikväll var jag på min första fotbollsträning på, ja åtminstone 2år! Det är några tjejer som dragit ihop ett korpenlag typ, så det blir sjumannaspel, ett par sammandrag med matcher under sommaren. Så sjukt kul! När jag får vara på planen känner jag verkligen hur mycket jag saknat det. Bara hoppas kroppen vill hålla ihop, första matcherna är på lördag 😁

Annars så njuter jag av att ha min favvokille här hemma, lyckan är ju att kliva upp och mötas av ett leende från honom! 😍




Nej, dags att sussa! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0