en fantastiskt bra helg!

Landat i sängen i Umeå efter en riktigt bra helg hemma. Som sagt, hemma är alltid hemma ❤️ 
Gårdagen bjöd på underbart väder, fick träffa massor av mina favoritmänniskor (therese saknades dock!❤️) och bara koppla bort och må bra. Tack alla inblandade! 😘 
Så nu är batterierna laddade och jag känner mig redo för att verkligen ge järnet i tre dagar nu och försöka få bortgjort så mycket plugg det bara går, för sen på torsdag åker jag hem igen för ett efterlängtat och välbehövligt påsklov.  På onsdag ryker dessutom gipset, så det är mycket att se framemot den här veckan. Dags att släcka lampan och sova nu alltså. Godnatt! 
Alltså att få vakna upp och gå ner för trappen och mötas av ett leende från den här killen. Kärlek i obeskrivliga mängder ❤️ 

Kommentarer
Postat av: Therese

💖💖💖

Svar: ❤️
Clara Markeby

2015-03-30 @ 06:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0