intensiv onsdag

Vilken dag! 
Kom på skolan 8, for därifrån 18. 10h som inkluderat eget plugg, case, föreläsning samt lunch med kortspel. Drog direkt till IKSU och körde ett snabbt, svettigt och jobbigt benpass. Förhoppningsvis får jag träningsvärk som jag kan njuta av resten av veckan. När man väl kommer hem slappnar man liksom av. Så middag framför tvn följt av disk och plock, packat väskan och duschat. Och nu har jag landat i sängen. Så himla skönt.

Imorgon står klockan på 05,00, säsongens sista bortahelg väntar. Tre matcher, tre städer på fyra dagar. Sthlm, Jönköping och Karlstad. Södertälje, HV71 och Färjestad. Säsongens sista matcher. Är otroligt glad att jag får följa med och delta, även om jag inte spelar. 
En hel del plugg ska förhoppningsvis också hinnas med dock.. 

Aja, enough about it. Nu är det dags att slagga och ladda för tidig morgon. Godnatt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0