ny vecka

Så kom domen. Vilken kan delas in i positiva och negativa delar.
Positivt - allt läker som det ska, det ligger på plats och ser fint ut.
Jag får träna så länge jag inte belastar armen nåt. Jag får göra så mycket som möjligt överlag med armen, så länge jag inte går på för hårt så jag får ont (ops, händer ju lite titt som tätt..).
Negativt - det läker inte så fort, så jag ska ha gipset i 5 veckor till. 5 VECKOR. Känns helt sjukt långt just nu. Värre än värsta tänkbara typ. Men det är bara att härda ut.. 

Aja, i och med det så krasades ju alla mina drömmar om att kunna spela nån mer hockey iår. Jag visste ju egentligen att det var så oavsett, men drömma kunde jag ju göra ändå. Tills nu alltså. 
Men jag har åtminstone kört mitt första träningspass på två veckor idag. Grymt härligt, kul och uppiggande! Galet vilken längtan man kan få efter träningen när man inte tränat på ett tag. Grillade benen ordentligt och det va så skönt efteråt. Det känns fantastiskt skönt att få göra det åtminstone! 

Plugget idag har också gått bra och imorgon fortsätter vi nötandet inför muntliga duggan på onsdag. 

Jag ligger i sängen sen en stund tillbaka och tänker alldeles strax sova, var fruktansvärt trött imorse så ska försöka inkassera många timmars sömn inatt. Godnatt på er! 

Dagens middag (okej min matlagningsmotivation existerar typ inte just nu) blev denna grymt goda ugnsbakade gröt med hallon och turkisk yoghurt (fick inte riktigt plats här först). Receptet på gröten hittade jag hos ptbyemma.se 😋 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0