slutet på helgen

En fantastiskt fin söndag lider mot sitt slut och således också helgen med den.
Började dagen med en prommis i det underbara vädret tillsammans med bästa papi. Lunch och sen vidare till hallen för matchsamling. Det mest positiva med att vara coach, är att när laget off-ice värmer, så kan man sätta sig och titta på solen en stund. Mamma-solning fick jag visst höra att det kallades. Sjuuukt härligt. Och inte att underskatta, det gav resultat. Fräknarna började ploppa fram och man fick den där första härliga, smått solbrända färgen. Looooove it! 😎😋 
Matchen vann vi sen efter straffar med 3-2, grym krigarinsats av brudarna! Kul att få vara med på resan även om det är från bänken 😊 

Fan så härligt det hade varit att få vara med på isen..

Efter matchen följde jag med till Karin och Hampus där han tillsammans med några klasskompisar gjort palt som vi fick äta av. Länge sen sist och lika gött som vanligt 😁 

Väl hemma har jag inte gjort mycket, duschat, förberett lunchlådor och packat väskan. Senaste timmen har jag som vanligt spenderat framför Så ska det låta och snart ska jag hoppa isäng och ladda för måndag och ny vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0