snart hemma igen

Just lämnat av några av spelarna i övik. Snart hemma igen alltså. Man hinner med några mil i bussen en sån här helg. Umeå-Stockholm-Uppsala-Stockholm-Umeå. Men nu är det alltså ynka 11 kvar. Skönt. Skönt också att inte komma hem så fruktansvärt sent, vilket man annars är van vid sånna här resor. Det här är ett trevligt undantag. 

Helgen i övrigt då. Ja, vad ska man säga. Resultatmässigt i hockeyn finns det helt klart en del mer att önska. Spelmässigt var det dock riktigt bra stundvis. Men vi har inte riktigt fått ihop det. 1 poäng på helgens 3 matcher tar vi med oss. 
Jag har fått kliva in som asscoach typ, vilket är kul som alternativ då jag inte kan spela. Försöker bidra med något iaf, då jag inte kan göra det på isen. 

I övrigt har det varit en bra helg. Fått umgås med härliga tjejer, äta hotellfrukost x2 (👌👍) och så en massa hockey på det. Önskar bara så innerligt mycket att jag kunnat vara med och spela. Det går ju inte att göra nåt åt, men bitter är jag fortfarande, så är det bara. 

Imorgon är det måndag och ny vecka. Börjar med ett återbesök hos läkaren för  röntgen och se hur det ser ut. Förhoppningsvis få veta hur länge till jag behöver ha gipset. Så håll gärna tummarna för att allt ser bra ut ✊

Hoppas ni haft en bra helg och har en bra söndagkväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0