tisdag

En snorig tisdag börjar lida mot sitt slut. Har trots allt varit en riktigt bra dag ändå. Vaknade upp till snö/regnkaos, vilket blev en blöt start på dagen, men sen har resten varit bra. 
Syns lite dåligt på bild, men såhär såg det ut då jag gick till skolan imorse.

En lång skoldag även idag, som ändå kändes rätt okej sammanfattningsvis. Kvällen har jag sedan spenderat med min absoluta favoritkille och bara myst i massor. Snacka om energiboost och bästa möjliga avkoppling för en trött skolhjärna. <3

Har sedan avslutat kvällen med en dusch och en kopp te och lite mörk choklad.


Nu ska jag krypa i säng och ladda för onsdagen. Först skola och sen imorgonkväll är det matchdags igen då Sundsvall kommer på besök!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0