tisdag

Dagarna bara rusar iväg! Nu är tisdagen slut och jag hänger knappt med. 

Sverigeresan fortsatte och tog slut. Två förluster avslutade säsongen på ett tråkigt sätt, men många härliga stunder hann vi ändå ha under tiden. Klockan 4 på måndagmorgon landade jag hemma i min säng igen. 



Hotellfrukost, mammasolning i Jönköping, hotellrummet i Karlstad och glasstopp i Gävle påväg hem. 

Som sagt, inte många timmars sömn blev det inför starten av nya veckan. Men jag överlevde en lång skoldag och ett svettigt träningspass ändå. Sen kom mamma hit igår och ska stanna resten av veckan, så det gjorde allt klart mycket lättare. 
Idag har det varit plugg hos Karin hela dagen, då vi har dugga imorgon. Efter avslutat plugg for vi på IKSU och dansade oss dyngsvettiga under ett Shabam-pass. Riktigt kul, men svårt! Och svettigt som sagt. 
Mamma bjöd sen på lyxtisdagsmiddag när jag kom hem och sen har vi spenderat ett par timmar hos Johanna och Ted ikväll. Kärlekkärlekkärlek säger jag bara ❤️


Världens gosigaste ❤️ 

Nu ska jag sova och ladda för dugga imorgon fm och examinerande seminarium imorgon em. Fullt upp all day. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0