tisdag och sista mars

Tisdagen är över och den har gått i ett rasande tempo även den. Varit på skolan från 8-17, både föreläsningar och eget plugg. Direkt sen på gymmet för ett sjuuuukt jobbigt och svettigt indoorwalkingpass, fick verkligen jobba med psyket att orka idag. Hem för dusch, tvätt och middag och sen landade jag i soffan och såg Damkronorna slå Tyskland och bli klara för kvartsfinal! 👊 
Nu har jag precis lagt huvudet på kudden. Ännu en dag, och ännu en månad lägger vi bakom oss. 
Och apropå månad, imorgon är det 1 april och.... Avgipsning! 😁👊
Bjuder därför på en sista bild på en gipsad jag. 

Imorgon borde jag istället kunna bjuda på bilder på armen utan gips... Spännande! 

Men iom att jag ska vara på plats på sjukan 7.20, måste jag sova nu. Så godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0