torsdag

Torsdagkväll. En lång dag som ändå inte riktigt ville räcka till tidsmässigt är över. Började dagen på gymmet, följt av dubbla föreläsningar, vaccination, lite mer plugg och sen hem. Jag och mamma storstädade hela läggan, tvättade sängkläder och åt middag. Gick till Johanna och Ted och myste en stund. Kom hem, lagade matlådor, renbäddat sängar, packat inför morgondagen och inför helgen. Och nu har jag landat i sängen. Galet trött. Dagen har verkligen gått i ett och jag känner mig bara såå glad att det är fredag imorgon. Halleluja! 

Har verkligen njutit av att ha mamma här, det har varit så himla mysigt. Har fått massor med hjälp också, vilket jag uppskattar så mycket. Världens bästa mamma har jag ❤️❤️ 

Imorgon åker vi hemåt. Jag åker med mamma, men Karin och Hampus kommer också. Vintermarknad väntar ihelgen i Åsele så det ska bli kul att få träffa massa folk, koppla bort plugget och ha lite kul 😊👍 
Få träffa saknade vänner känns också toppen ❤️ 

Nej, sova nu och ladda för gym imorgonbitti igen. Godnatt! 
❤️❤️❤️❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0