torsdag

Trött tjej som just landat i sängen. Trots få timmars sömn inatt har dagen faktiskt gått otroligt bra ändå. Vaknade upp till klarblå himmel och sol, vilket helt klart gjorde allt lättare. 
Såhär såg det ut när jag kom till skolan imorse, våren jag är helt klart redo för dig! ☀️ 

Tre tunga föreläsningar om DNA replikation och reparation av mutationer har gjort att hjärnan varit rätt trött idag. Därför var det otroligt skönt att gå till gymmet och bränna av ett intensivt och svettigt benpass direkt efter skolan! 👍
Pappa gjorde mig dessutom sällskap så det va kul! Vi gick sen hem och duschade och så vidare till Karin och Hampus som bjöd på middag. Otroligt gott och lyxigt att få komma till dukat bord, guld värt! 👌✨
Stannade där och surrade ett tag med hampus innan vi gick hem och så vidare på affärn. Handlade inför morgondagens middag och efterrätt. Är det fredag så är det ju 😁😋
Bland annat detta hamnar i efterrätten imorgon 😋 

Har sen bara landat hemma, tagit det lugnt en stund och nu krupit ner under täcket. Är först nu när jag slappnar av som tröttheten kommer. Att det är fredag imorgon känns ju obeskrivligt skönt. Love it! 

Sova nu, godnatt! 😚

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0