underbara onsdag!

Vilken fantastisk onsdag. 
Sol och klarblå himmel hela dagen ☀️😍👌
Kan nu checka av både dugga och seminarium ✔️✔️ 
Våffeldagen till ära har jag ätit våfflor både till lunch (efterrätt efter lunchen rättare sagt, dom gräddade och bjöd på skolan 👍) och till middag 👌😋
Körde ett svettigt, härligt step-pass på gymmet, kör stenhårt på att testa nya pass just nu 💪 
Mamma har färgat mitt hår så att det faktiskt är rött igen 💃 (efter 5v med gips och ingen färg alls tillsatt i håret var det rääätt så uttvättat så det behövdes, och nyfärgat så verkligen älskar jag mitt röda hår!! 😁😍) 
Resten av kvällen har vi myst massvis, Karin har också varit här och vi har sett en film och fällt massvis av tårar. Den va verkligen superbra, men också sjukt sorglig. Kan inte komma ihåg just nu exakt vad den heter, ska kolla med Karin och återkommer med det imorgon, för jag rekommenderar den verkligen! 

Nej, nu måste jag göra bokslut för den här fina dagen. Imorgon är det torsdag och förhoppningvis ännu en underbar dag. Godnatt! 😘 

(Har inga bilder för att minnet på telefonen är fullt så jag kan inte ta några kort... Ska fixa så det blir bättre i fortsättningen...) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0