1 maj

Ja precis, då klev vi in i maj månad. Ute är det grått och regnigt och jag har sett bilder hemifrån Åsele där snön har lagt sig. Standard norrländsk Valborg! 

Jag hade i vilket fall en fantastiskt rolig kväll igår. Massor av skratt, dans och diverse annat roligt. Har helt klart att tacka mina underbara tjejer för det 😘❤️ 

Idag mår jag bra. Vaknade rätt riktigt (åtminstone för att vara jag dagen efter fest) så jag har ätit frukost och spenderat ett par timmar i soffan. Tänkte fortsätta med det ett tag till också! Sen i eftermiddag blir det födelsedagsfika hos the birthday girl, Elin :) och ikväll middag hos Karin och Hampus. Känns som en potentiellt bra dag!

Känns förövrigt också fantastiskt skönt att det bara är fredag och hela helgen står framför oss. Underbart! 

Hoppas ni får en fin fredag!



Kommentarer
Postat av: Pallan

❤️❤️!!

Svar: ❤️❤️❤️
Clara Markeby

2015-05-01 @ 17:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0