en lite bättre måndag

Måndagar kan verkligen vara både bra och dåliga. Denna måndag går verkligen in i den första av kategorierna. En bra sådan alltså. Trots uppvaknande till regn (standard numera). Plugget har flutit på riktigt bra och jag känner mig laddad för att verkligen köra hårt nu sista dagarna. Endast 10dagar kvar tills sommarlov! Har även tränat och sen haft en måndagskväll som kvalar in som riktigt jäkla bra. Middag tillsammans med mina favorithockeytjejer, massor med god mat, surr och galet mycket skratt. Så underbara. Sjukt tråkigt att Linn lämnar oss bara, kommer bli tomt! 




Helt klart en toppenkväll i vilket fall!

Men nu måste jag verkligen sova. Ska starta upp morgondagen med spinning+cx så 6 ringer klockan, hög tid att sussa alltså! 
Hoppas ni också haft en bra start på veckan! :) godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0