en onsdag mitt i veckan

Det är galet vad dagarna rusar förbi. Onsdagen är slut och imorgon är det 21 maj. Bara drygt en vecka kvar av den här månaden, vart tog den vägen?! 
Just nu är inte vardagen alltför spännande. Idag har varit en dag, lik många andra dagar. Gym imorse, skola från 9 till kvart över sex ungefär. Väl hemma middag, packa och fixa för imorgon och sen tvn resterande tid. 
Det är rätt så långa och tunga skoldagar just nu, men imorgon är det exakt två veckor tills terminen är slut, så nu är det bara att kämpa och hålla ut. Sommaren, jag börjar bli så redo för dig! 


Tb till förra sommaren med mina favorittjejer, jag saknar er! ❤️ 

Kommentarer
Postat av: Therese

saknar dig med! 💕

Svar: ❤️
Clara Markeby

2015-05-21 @ 06:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0