halva veckan avklarad

En riktigt trött tjej är det som nu kastat sig i säng. En lång, regnig och lite smådyster onsdag är över. 
En löptur och mage/rygg på gymmet startade dagen. 3h föreläsning (på engelska), lunch och så ett par timmars eget plugg efter det. Cyklade sen direkt till Johanna och Ted och spenderade ett par mysiga timmar där, med min favvokille som blir hela 7månader idag!! 
Sen jag kom hem har jag bara ätit middag, kört en maskin tvätt och sett hockey, Sverige-Kanada. Kul med så mycket hockey hela tiden! 

Nu ska jag sova, sov riktigt kasst inatt så jag hoppas på en bättre kommande natt så jag är fit for fight för veckans andra benpass imorgonbitti 💪 


❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0